Okuyorum,altını çiziyorum ve aklımda kalmasını diliyorum. Sonra unutuyorum! Unutmamak için yazıyorum....

Okuyorum! Hayatın Büyük Sırrı, Çekim Yasası... Nil Gün

>> 21 Ocak 2011 Cuma

Hayatın Büyük Sırrı

Çekim Yasası

Nil Gün

Bu kitapta altı çizilecek o kadar çok yer var ki...
Bu Nil Gün'ün aldığım ilk kitabı. O kadar ilginç şeyler var ki içinde, bir çırpıda okumak istedim.

İşte Bölüm 3 e kadar okuduklarım, altını çizdiklerim ve aklımda kalmasını dilediklerim...

***

Jung,Bilinçaltı düşüncelerimiz bilince çıkmadıkça karşımıza kader olarak çıkar der. p,21

'Eğer, beyninizden çıkan düşümceleri takip edebilseydik, onların dünyayı dolaşıp yine beynimize girdiklerini görebilirdik' Einstein P,22

Amerika'da Bilinç boyutları nı öğrendiğimiz bir derste öğretmenimiz bize negatif affirmasyon yaptığımız anda 'iptal,iptal' diyerek onu nötrleştirmemimizi önermişti. Benim işime yarıyor. p,24

Bilinçli affirmasyon düşünce eğitimidir

Her sabah yatağımda kalktığımda düşüncelerimi bilinçlice seçiyorum. Bu bile hayatımın kalitesini arttırıyor, hayatıma güzellikler daha sık uğruyor, hayattan keyif alıyorum. P,27

Affirmasyonlar ve İçsel Tepkiler
...
Ben bolluk içinde yaşamayı ve zengin olmayı hak ediyorum. (inanmaya başlıyorum)
Bu cümle olumlamanın duyguyla birleşmeye başladığı andır. P,29

Yorum Gönder

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP