Okuyorum,altını çiziyorum ve aklımda kalmasını diliyorum. Sonra unutuyorum! Unutmamak için yazıyorum....

Mutluluk Projesi Notları 1

>> 3 Ocak 2011 Pazartesi


Mutluluk Projesi-12 Emir & Erginlik Sırları


ON İKİ EMİR

1-Özlem ol! (Kendin ol!)

2-Kafaya takma.

3-Hissettiğin şekilde davran.

4-Bugünün işini yarına bırakma.

5-Kibar ve adil ol.

6-Sürecin keyfini çıkart.

7-İstiflemekten vazgeç.

8-Sorunu belirle.

9-Rahatla.

10-Yapılması gerekeni yap.

11-İnce hesaba girme.

12-Sadece sevgi olduğunu unutma.

**
Erginlik Sırları

- İnsanlar hatalarını senin sandığın kadar fark etmez.
-Yardım istemek kötü değildir.
- Çoğu karar fazla kapsamlı araştırma gerektirmez.
- İyilik yap,iyi hisset.
- Herkese karşı iyi davranmak önemlidir.
- Yanında her zaman süveter ve şemsiye bulundur.
- Her gün az bir şeyler yaparak pek çok şey başarabilirsin.
- Su ve sabun birçok lekeyi çıkartır.
- Bilgisayarı birkaç defa açıp kapatmak sorunu çoğu zaman giderir.
- Aradığını bulamıyorsan,ortalığı toplama vakti gelmiş demektir.
- Ne yaptığını seçebilirsin,ama neyi yapmaktan hoşlandığını seçemezsin.
-Mutluluk seni her zaman mutlu hissettirmez.
- Her gün yaptıkların,arada bir yaptıklarından daha önemlidir.
- Her şeyde iyi olmak zorunda değilsin.
- Eğer başarısız olmuyorsan,yeteri kadar çaba göstermiyorsun demektir.
- Reçetesiz ilaçlar da etkilidir.
- Mükemmelliğin iyiliğin düşmanı olmasına izin verme.
- Başkaları için eğlenceli olan bir şey senin için olmayabilir ve bunun tam tersi de geçerlidir.
- İnsanlar aslında kendi istedikleri bir evlilik hediyesi almanı tercih eder.
- Söylenerek ya da onları kurslara göndererek çocukların doğalarını kökten değiştiremezsin.
- Depozito yoksa geri götürme zorunluluğu da yok demektir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP