Okuyorum,altını çiziyorum ve aklımda kalmasını diliyorum. Sonra unutuyorum! Unutmamak için yazıyorum....

Mahallenin En Mutlu Yumurcağı

>> 19 Ocak 2011 Çarşamba

Kaynak:Harvey Karp

Her ebeveynin Bilmesi Gereken 10 kural:

Mutlu bir Yumurcak Yetiştirmenin Yolu

1- Çocuğunuzu bir mağara adamı gibi görmek işe yarar.

2-Tarih öncesi çocuğunuza elçi olun

3-Fast-Food Kuralını uygulayın

4-Yumurcak-ça Konuşun

Kısa cümleler
Defalarca Tekrar
Tutkulu bir ses tonu
Abartılı vücüt dili ve ses tonu ( büyük gülümsemeler, kaş çatma, parmak sallama)

5-Çocuğunuzun huyunu bilin

6-Metanetinizi kaybetmeyin

7-İyi davranışı'saygı ve ödüllerle' teşvik edin

8-İlgi zamanı'na önem verin

9-Çocuğunuzun davranışlarını istediğiniz yöne çekmek için nazik bir disiplin yöntemi uygulayın

10-Eğer gerekiyorsa ceza vermekten korkmayın

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP