Okuyorum,altını çiziyorum ve aklımda kalmasını diliyorum. Sonra unutuyorum! Unutmamak için yazıyorum....

Karar Vermek

>> 15 Mart 2010 Pazartesi

Alıştırma:Karar Vermek
Almanız gereken karara odaklanın. Akşama pişirilecek yemek ya da hayat değiştirecek kadar ciddi karar olabilir.

1-Karar aldığınız şeye odaklanması için düşündüğünüz seçenekle ilgili birkaç kelime yazın.
2-Şimdi herzaman yaptığınız gibi meditasyona başlayın. Meditasyonun ritmine uyun.
3-Nefes alıp verirken kararınızla ilgili düşünceler geldiğini görebilirsiniz. Bu düşünceleri farkedin ve odağınıza geri dönün.
4-Bunu en az 10 dakika yapın.

Önemli bir karar alırken 10 dakikanın yeterli bir süre olmadığını biliyoruz. Seçenekleri birkez anladığınızda meditasyon, bedeninizin/zihninizin seçimleri değerlendirmesine izin vererek sizi en çok tatmin edecek yolu gösterebilir. Bedeninizde bir seçim yaptığınızda çok rahatlayan bir yer tanımlayacak ya da bir imgenin geldiğini göreceksiniz.

Bu meditasyonu bitirdiğinizde probleminize cevap almadığınızı görebilirsiniz. Bu olabilir. Herzaman yaptığınız işlere devam edin, sonradan çok güçlü birşekilde seçeneklerden birine doğru çekildiğinizi hissedebilirsiniz. Ayrıca yeni seçeneklerde ortaya çıkabilir.

Bu tekniği bir kez öğrendiğinizde aldığınız kararların çoğunda kendinizi iyi hissettiğinizi görecek, yanlış kararlar aldığınız için kendinizi hırpalamayacaksınız.Süreç içinde, elinizden gelenin en iyisi gittikçe daha iyi olacak.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP